czwartek, 9 lutego 2012

Deser z mascarpone.


Składniki:
  • 25 dag serka mascarpone
  • 30 dag truskawek mrożonych
  • 2 galaretki truskawkowe
  • 3 łyżki dżemu morelowego (ja miałam dżem, który zrobiłam z przepisu Pyzy)
  • 5 łyżek jogurtu naturalnego bez cukru
  • 1 owoc kiwi
  • 1 mandarynka
  • 1/2 banana
  • 6 małych herbatników
  • 6 kostek czekolady (moja była nadziewana-malinowa)
  • 6 łyżeczek otrąb granulowanych (moje były truskawkowe)
Przygotowanie:
 2 galaretki rozpuścić w 2,5 szklanki wody (o poj.250ml). Wrzucić truskawki zamrożone i mieszać przez chwilę (truskawki się rozmrożą a galaretka wystygnie i szybciej stężeje. Rozłożyć galaretkę i truskawki do pucharków lub szklaneczek i wstawić do całkowitego stężenia. W tym czasie zmiksować blenderem serek mascarpone, jogurt naturalny i dżem morelowy. Na zastygniętą galaretkę wyciskać szprycą do kremu rozetki (ew. nałożyć łyżką). Wierzch ozdobić herbatnikiem, plasterkiem kiwi, cząstką mandarynki i kawałkiem banana. Położyć kawałek czekolady i posypać łyżeczką otrąb granulowanych. Zresztą ozdobić można wg.uznania.

Smacznego!

Artykuł pochodzi z serwisu wielkiezarcie.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz